Yetenek Sizsiniz'deki İşsizler

Medeniyetin yanlış yönde ilerlediğine bahse girerim, neden böyle bir iddiayla başladım hemen açıklayayım, arkadaş olamaz böyle bir şey , ya ben olaylara çok farklı pencerelerden bakıyorum ya da herkes bazı şeyleri aşmış durumda. Yok aga ben henüz aşamadım, herkesin bakıp gördüğü şeyleri ben göremiyorum.
Hani deli deli olduğunu bilmezmiş misali, yırtıp çıkamıyorum yetenek sizsiniz'e çıkan işsizlerin gördüğü ve yırtıp çıktığı ama benim göremediğim, aşamadığım paralel evrenleri.
Tamam ahbab bir de şöyle düşünelim ve gayet basit bir açıdan bakalım, tamam sen o sahneye çıktın ve lanet olası hiç bir yeteneğin yok. Tabi bu yetenek kime ve neye göreyse artık bilemiciiim. Her neyse, çıktın sahneye, yeteneğinde yok, hayatında tatlı bir anı kalması ya da ne bileyim televizyona çıkmış olmanın havasıyla hoş bir hatıra kalabilir ama dostum nedendir kendini ölümüne rezil etmek? Hadi çık oraya eğlen, saçmala falan ama rezil olma aga, artistliğini yap falan fıstık. Ne diye mal gibi kalıyorsunuz oralara çıkıpta. Gerçekten anlamıyorum. Belkide prodüksiyonun işidir, halkımız böyle malları görmeyi seviyor, belkide oraya çıkanlar profesyonel oyuncu bilemiyorum. Ya bu elemanların bir derdi var ya da benim kafam çok güzel. En çok istediğim şey rezil olup sahneden inen birisine şu soruyu sormak; -noooldu? Vereceği cevap beni gerçekten heyecanlandırıyor. Hhahasjfasffgdf. Olaya bak yaa, ee noooldu? Adam belkide farkında bile değil ne olup ne olmadığının ya da ne olmayacağının ki. Zaten asıl meselede bu. :) Cevap çok manidar; - eee nooldu? Garip. Endişe verici bir hale geldi popüler kültür. O konulara daha sonra gireceğim. Şimdiki asıl problemim bu yazının nereye varacağı. Yazının en başında bir bahse girmiştim o da elimde patladı zaten :) Nereye varacak bu yazı demiştim o şemsiyede açıldı şimdi. Bak bir yere varmadı. Hadi hayırlı işler.




Etiketler:


5 yorum:

  1. çok karışık birisin buda blogundan belli mesela benim gibi ol :D

    http://hero-guys.blogspot.com

    YanıtlaSil
  2. Yazar aynı benim kafadan :)=

    YanıtlaSil
  3. Gerçekten sana katılıyorum o yüzden sırf siniri kırızi geçirmiyim diye izlemiyorum artık adam çıkıyor salakca şarkı söylüyor ses 0 zaten genelde hip hopu katleden arabesk rapciler oluyor ne diyim
    Allah islah etsin hepsini :)

    YanıtlaSil
  4. :)sanırım onlara göre asıl yetenek olan oraya çıkabilmek,onları mercek altına alabilmek zor gerçekten...

    YanıtlaSil

İsviçreli Bilim Adamları ve Troll'ler yazamaz.