Weblog Sözlük'te İkinci Dalga!

Takip eden ve duyan zaten biliyordur, Weblog Sözlük nedir ne değildir.. Yine de kısaca bi'açıklayayım; 
Weblog Sözlük, tamamen blogculara özel, onların özgürce yazdığı, tanıştığı, kaynaştığı ve paylaştığı sıcak bir ortamdır. 

detaylı burada; 


Henüz açılalı 20 gün olmasına rağmen 120'nin üzerinde blogcu üye oldu ve yazmaya, çok güzel ilişkiler kurmaya hatta bloglarına fayda sağlamaya başladılar bile. Büyük şeyler vaadetmemekle beraber, ufak bir kitle olmaya karar verdik, o yüzden diyeceğim o ki, 1. nesil yazarlık bitmeden ya da belli olmaz kaprisimiz tutup yazar alımlarını kapatmadan siz de sevgi yumağımıza katılın. :) Tamam şaka yaptım normal bir sözlüğüz ama blogculara özel. 
Görüşmek üzere.





Etiketler:


17 yorum:

  1. yeni keşfim, össyi kazanamazsam sebebi olursun :P haberin olsun :)

    YanıtlaSil
  2. @cherry dersinize çalışın efenim, sözlük kaçmıyor ama sizin bir seneniz kaçabilir. =)

    YanıtlaSil
  3. çok uzaklarda değilmişsin, mersin şurdan şurası, bilemiyorum yani :)

    YanıtlaSil
  4. @cherrykaçarız biz de efenim =))

    YanıtlaSil
  5. Ya usta böyle bir tasarımı nasıl yapabilir siniz benim aklıma gelmişti ben yapacaktım :D

    İletişime geçebilirmisiniz benimle ?

    YanıtlaSil
  6. uyarı yazsaydın; blogu olmayanlar da üye olabiliyor.

    YanıtlaSil
  7. Adminimiz çalışıyor dedirten yazı.Bkz sözlükten esintiler.:)

    YanıtlaSil
  8. @huyumkurusun :) yok be ne çalışması, :) yatıyorum anca. reklama çok ihtiyacı var sözlüğün ama su akar yatağını bulur modundayım. olduğu kadar. :)
    teşekkürler.

    YanıtlaSil
  9. önceden zaman bulamamıştım üye olmak bugüne nasipmiş :)

    YanıtlaSil
  10. Çok iyi oldu,tam zamanında geldi.Hepimiz oradayız.Tekrar teşekkür etmek lazım

    YanıtlaSil
  11. üye oldum . ama farkındalığı arttırmak adına (üyenin blog sitesi olması zorunluluğu dışında) birkaç madde daha eklenmesi gerekir diye düşünüyorum .

    YanıtlaSil
  12. @ccc8 öncelikle teşekkürler. haklısınız =) anlıyorum galiba biraz.

    YanıtlaSil
  13. Katıldım mutluyum:) Emeği geçenleri tebrik ediyorum. Blogumda yer vereceğim inşallah.. Edepli bir sözlük olması dileklerimle..

    YanıtlaSil
  14. @Nurullah teşekkürler. =) hoş geldiniz o halde. dediğiniz gibi inş. :)

    YanıtlaSil

İsviçreli Bilim Adamları ve Troll'ler yazamaz.