Blogunuza Logo Yapın!


Başarılı olmak isteyen bir blogun özgün içerik ve temanın yanı sıra akılda kalıcı bir logoya da ihtiyacı vardır. Benim blogda her ikisininde olmayışı sizi yanıltmasın. :) Günümüzde profesyonel blogcular hariç hemen hemen bütün bloglar, logolarını paint, photoscape benzeri basit programlarla ya da online logo sitelerinde yapmakta, veyahut program kullanmakta. Program ile logo yapmanın pratik olmayışı nedeniyle, hem de programın lisansı gibi şeylerle uğraşmamanız için online olarak logo yapmayı öneriyorum, şayet hala bir logonuz yoksa. Hem hızlı, hem pratik, hem de küçümsenmeyek kadar hoş logolar oluşturulabilir. Ben pek uğraşmadım, öyle sırandan bir şey yaptım. Ama sizler yaratıcılığınızla beraber blogunuzun karakterine uygun şahane logolar yapabilirsiniz. İşte sizlere bir kaç online logo adresi; girin, uğraşın, kurcalayın, yapın.


''Online logo maker'' ''Online logo'' Online logo yap'' ve benzeri terimler ile bu siteler gibi çok daha fazlasını google'da bulabilirsiniz.

Oluşturduğunuz logoya editleme yapacaksanız, photoscape tarzı programlar işinizi görebilir.

Bilmeyenler için;
Yukarıdaki sitelerin birinden veya başka siteden yapmış olduğunuz logoyu blogunuza ekleyin.
Blogunuza uygun olarak oluşturduğunuz logonuzu, jpeg ya da png olarak kaydedin, daha sonra blogunuza eklemek için, blog ayarlarınızdan ''Yerleşim'' sekmesine gelin, ''Blogunuzun-Adı (Üstbilgi)'' gadget'ini düzenle'yi tıklayın, açılan sayfada gerekli ayarları yaptıktan sonra logonuzu ekleyin.






Etiketler:
, ,


20 yorum:

  1. hımmm inceledim hoş şeyler warmış gerçekten.. teşekkür ediyorum...

    YanıtlaSil
  2. @yasemin biz teşekkür ederiz. iyi bloglar.

    YanıtlaSil
  3. teşekkürler paylaşım icin cok yararlı bir bilgi oldu.

    YanıtlaSil
  4. tamda bu ara düşündüğüm şeydi yaa, eyvallah :)

    YanıtlaSil
  5. @Mustafa BAŞER hatırlattıysak ne ala. iyi bloglar.

    YanıtlaSil
  6. yazılarımın çoğu özgün resimlerimi de sık sık kendime özellerden ve kızlarımda vede konuya çok uygunlardan seçiyorum ama bir logom güzel değil diye okunmayacaksam boşver ben sadece yazıyorum yazıyorum yazdıkça hatırlıyorum yazdıkça çoğalıyorummmmm.
    genede verdiğin bilgiye teşekkürler.

    YanıtlaSil
  7. @VuslaThaklısınız, her blogun kendine özgü karakteri vardır. okuyucu kitlesi, bloga ne olursa olsun yine de okumaya devam eder. logo elbette şart değil. iyi bloglar. :))

    YanıtlaSil
  8. Alternatifleri gösterdiğin için teşekkürler. Ama tam olarak istediğin gibi bir logo ortaya çıkarmak istiyorsan photoshop en ideali bence.

    YanıtlaSil
  9. @Hamza BASTEPE profesyonellere hitaben dediğinizde haklısınız. :) ama herkes photoshop kullanmayı bilmiyor malesef. iyi bloglar.

    YanıtlaSil
  10. daha önce hiç düşünmemiştim logo için ama haklısın :)) güzel bir paylaşım olmuş

    YanıtlaSil
  11. Paylaşımlarınız bilgilerime bilgi kattı . Erken rezervesyonlar olarak paylaşımlarınızın devamını bekleriz .

    YanıtlaSil
  12. peki logoyu yaptıktan sonra nasıl bloga eklicez

    YanıtlaSil
  13. Teşekkürler.
    Logo yapımı üzerinde çalışacağım.

    YanıtlaSil
  14. arkadaşlar freelogo services nasıl kaydolcaz

    YanıtlaSil
  15. teşekkürler
    umarım güzel bir logo yapabilirm

    YanıtlaSil
  16. Teşekkürler :) ben cs5 ile yapıyor olsamda bazı arkadaşlara yararlı olabilir :)

    YanıtlaSil

İsviçreli Bilim Adamları ve Troll'ler yazamaz.