Size Eksik Olduğunuzu Hissettiren Adam!!!!


Bugün bir çoğumuzun tanımadığı birinden bahsetmek istiyorum. Hayata sürekli bezgin bakmamız kendimize gelmemizi bize söyleyen bir sürü insan var çevremizde, onları dinliyor muyuz peki? Tabiki de hayır! İçimizden hep o nereden bilir benim kadar berbat durumda değil, benim yaşadıklarımı benden daha iyi kimse bilmiyor deriz değil mi? Hepimiz dışa yansıtmasak da böyle hep ilk, en önemli olduğumuzu hissetmek isteriz. Elbette bu o kadar da kötü bir şey değil, herkesin yaptığı iyidir nasılsa. Ama o kadar küçük şeylerle bize bahşedilen yaşamı boşa harcıyoruz ki… Bu haksızlık derken hep kendi adımıza aslında en büyük haksızlığı biz yapıyoruz maalesef. Hepimizin suçu bu işte hayatlarımızı öldürüyoruz.. Hem de bile bile sızlanmak ve daha iyisi önümüze gelmedi diye. Hep daha iyisini gören gözlerimiz bizim sahip olduklarımıza sahip olamayan ama yine de bizden daha mutlu olan insanları görmüyor nedense. Böyle çok insan var ama hep yukarı çevrilen başlarımız yanıbaşımıza bakmaya tenezzül etmiyor işte. Bu yazıyı okuyan pek çok insan Nick Vujicic ten daha iyi durumdadır sanıyorum, belki de daha kötü… Ama önemli olan daha iyi ya da daha kötü durumda olmak değil zaten sahip olduklarınla gülümseyebilmek. Günümüzde yüzünde çıkan küçük bir sivilceyle dünyaya küsmek, görsellik için geçirdiği yılları estetik amaçlı sildirmek gibi daha önemli dertlerimiz var sanırsam...! Nick kol ve bacak yoksunu olabilir, ama hepimizin Nick ten daha büyük yoksunlukları var. Değer bilmek,insaniyetli olmak, cesur olmak ve belki de en önemlisi mutlu olmak; bunlar Nick’in değil bizim yoksunluklarımız…
(Nick Vujicic i merak edenler için Türkçe altyazılı bir videosu)






Etiketler:


2 yorum:

  1. geçen gün de nerede gördüm şimdi hatırlamıyorum ama aynı durumda olan bir annenin videosunu izlemiştim
    bebeğine nasıl bakıyordu inanılmaz
    insan söyleyecek söz bulamıyor gerçekten

    YanıtlaSil
  2. Sanırım böyle kahramanlarımız çok var...Onlar hep etrafımızda;böyle umut ve hayat kaynağı olan bu insanlar bizlere çok şey öğretebilir.Benim gözlerim dolmuştu videoları izlerken ama onlara acımak maksatlı değil hayata bu kadar sızlanmaya hakkımız varmış gibi davranmamızdan utandığım için doldu gözlerim...Onlar kadar cesur olabilmek dileklerimle....

    YanıtlaSil

İsviçreli Bilim Adamları ve Troll'ler yazamaz.